לאור השקט: מרחב הדיג ברצועה יורחב

קובי פינקלר No Comments on לאור השקט: מרחב הדיג ברצועה יורחב

מתאם פעולות הממשלה בשטחים החליט על הרחבת מרחב הדיג ברצועת עזה משישה לתשעה מיילים ימיים וכן על אישור הכנסת חומרי גלם למפעלים אזרחיים חיוניים מישראל לרצועת עזה דרך מעבר כרם שלום

צילום: פלאש 90
14:20
30.04.24
קובי פינקלר No Comments on נתניהו מבטיח: "ניכנס לרפיח – עם עסקה או בלי" | מתעדכן

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

מתאם פעולות הממשלה בשטחים, ראסן עליאן הודיע הערב (חמישי), כי לאור השקט הביטחוני בשבוע האחרון, בתום הערכת מצב ביטחונית ובאישור הדרג המדיני – הוחלט על הרחבת מרחב הדיג ברצועת עזה משישה לתשעה מיילים ימיים וכן על אישור הכנסת חומרי גלם למפעלים אזרחיים חיוניים מישראל לרצועת עזה דרך מעבר כרם שלום. הצעדים האזרחיים יכנסו לתוקף החל ממחר (שישי).

בהודעת מתאם פעולות הממשלה בשטחים, הודגש כי הצעדים האזרחיים שאושרו ע"י הדרג המדיני מותנים בהמשך השמירה על היציבות הביטחונית.

יצויין, כי רק לפני יומיים שיגרו בחמאס מסרים מאיימים לישראל, לפיהם אם ישראל לא תעביר את הכסף הקטארי בהקדם, הארגון יסלים את המצב בדרום. בארגון איימו כי יתחילו לחמם את גבול הרצועה בהדרגה באמצעות שיגור בלוני תבערה, וכל הפצצה של צה"ל ברצועה תענה בפגיעה ישירה בישובי עוטף עזה.

בישראל לא מעוניינים הפעם להעביר את הכסף במזומן ובאופן שישמש את ארגון החמאס ומחפשים למצוא דרך בה ישמש הכסף למטרות אזרחיות ולשיקום הרצועה.

במידה והשקט יישמר צפויה לצאת למצרים בעוד שבוע וחצי משלחת ישראלית שתעסוק בשיקום רצועת עזה בתמורה למידע על השבויים והנעדרים.



0 תגובות